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DeaD_EyE

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Thursday, February 26th 2009, 3:09pm

SourceMod 1.1.2, Metamod:Source 1.7.1

SourceMod 1.1.1 und Metamod:Source 1.7.1 sind gestern veröffentlicht worden.

SourceMod 1.1.1 ist größtenteils ein Bugfix-Release. Es behebt ein par Abstürze. Zusätzlich wird jetzt die Modifikation Dark Messiah von Sourcemod 1.1.1 und 1.2-x unterstützt.

Quoted

SourceMod 1.1.1, Metamod:Source 1.7.1 Released Feb 25, 2009 20:49
I am pleased to announce that we've made two releases: SourceMod 1.1.1 and Metamod:Source 1.7.1.

SourceMod 1.1.1 is largely a bug-fix release. It fixes a few important crashes and has parity with the latest Team Fortress updates. You can get SourceMod at the downloads page.
You can also get the release notes and upgrade instructions.

Metamod:Source 1.7.1 has also been released. You can get the new version and see a changelog at the Metamod:Source website.

This release is mostly bug fixes, though Scott Ehlert (Damaged Soul) has added support for the Dark Messiah engine. This game is now supported in the SourceMod 1.2 branch as well. He'd like to thank the following people from the game's community for sponsoring this port: Dylan Riggs, Carl Pettengill, Ed Moreland, and Christian.

Special thanks for Matt Woodrow (pRED) for catching up to the TF2 update so quickly.

Please go here to report bugs in either of these projects.
.: by BAILOPAN


Update
Es wurde noch ein Bugfix-Release veröffentlicht. Bei Team Fortress 2 funktionierten die "Critical Hits" mit SourceMod 1.1.1 nicht. SourceMod 1.1.2 kann über http://www.sourcemod.net/downloads.php herunter gleaden werden.

iVeDAkiLLa

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Wednesday, May 6th 2009, 9:11am

Re: SourceMod 1.1.2, Metamod:Source 1.7.1

Läuft MM:S 1.7.1 auch mit CS:S und Mani 1.2BetaR?

Und sollte ich Mani auf 1.2BetaS updaten oder ist es egal?
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Thursday, May 7th 2009, 3:33pm

Re: SourceMod 1.1.2, Metamod:Source 1.7.1

Auf Mani 1.2s solltest du auf jeden Fall updaten.
Ob das ganze mit MMS:S 1.7.1 läuft ist fraglich. Das funktioniert nicht bei jedem. Einfach ausprobieren.