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General_V

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  • "General_V" started this thread

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1

Friday, July 8th 2011, 12:50am

Team Fortress 2 Update Released

Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Source Engine Changes (CS:S, DoD:S, TF2, HL2:DM)
  • Added FCVAR_NOT_CONNECTED back to the ConVar fps_max to prevent client cheats
  • Fixed a bug with playback of SourceTV demos

Team Fortress 2
  • Fixed a bug where Medics using the Quick-Fix could easily identify disguised Spies
  • Fixed a bug where healing a Scout while they change class in the spawn room would allow the Medic to keep the Scout speed
  • Fixed a bug with honorbound weapons allowing themselves to be holstered before getting a kill
  • Improved matchmaking logic
    • Fixed a case where players were being matched to full servers
  • Updated the localization files
  • Updated Pl_Barnblitz
    • Reduced Blue respawn time at cap 1
    • Fixed cart not allowing overtime when it has to stop at the turn table
    • Fixed players getting stuck in spawn doors when blue captures a point
    • Fixed spawn doors staying open when points are captured
    • Various clipping and exploit fixes

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2

Friday, July 8th 2011, 12:54am

Bei mir wurden so gut wie alle HL2 Spiele geupdated, aber dazu gibt es keine Meldungen :D

MfG
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Chrisber

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3

Friday, July 8th 2011, 12:39pm

Source Engine Changes (CS:S, DoD:S, TF2, HL2:DM)

Added FCVAR_NOT_CONNECTED back to the ConVar fps_max to prevent client cheats
Fixed a bug with playback of SourceTV demos

Steht doch da ;)
Und das letzte, was gesagt wird, wenn die Welt untergeht, ist: das ist technisch unmöglich.

n0name

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4

Friday, July 8th 2011, 3:29pm

Seit dem letzten Update sind meine Quickplay Server leer ... (gibt anscheinend schon zuviele)
Die anderen Server jedoch voll, Valve hat mal wieder was kaputt gemacht .

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5

Friday, July 8th 2011, 5:37pm


Steht doch da ;)

Ich war wieder mal blind :)


MfG
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DeaD_EyE

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6

Friday, July 8th 2011, 7:15pm

Überprüfen wie dein Server steht: http://www.mail-archive.com/hlds_linux@l…m/msg61969.html
Vielleicht hast du irgendein Plugin drauf, welches crits deaktiviert: http://www.mail-archive.com/hlds_linux@l…m/msg61945.html

Oder das Matchmakingsystem ist zur Zeit einfach nicht in Ordnung: http://www.mail-archive.com/hlds_linux@l…m/msg61894.html

n0name

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7

Sunday, July 10th 2011, 10:16am

An den einstellungen liegt es nicht, den vor dem Update war der Server ja 24/7 voll, jz aber die ganze Zeit leer.
Die Konfiguration wurde nicht verändert, deswegen wundert mich das ja.

DeaD_EyE

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8

Tuesday, July 12th 2011, 9:28pm

Oder das Matchmakingsystem ist zur Zeit einfach nicht in Ordnung: http://www.mail-archive.com/hlds_linux@l…m/msg61894.html


PS: http://www.mail-archive.com/hlds_linux@l…m/msg62024.html

Du bist nicht der einzige mit diesem Problem.