You are not logged in.

Dear visitor, welcome to sourceserver.info. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Broki93

Beginner

  • "Broki93" started this thread

Posts: 2

wcf.user.option.userOption53: Nein

  • Send private message

1

Monday, March 6th 2017, 12:08pm

sm_parachute läd nicht

Hallo zusammen,

ich habe mir von AlliedModders sm_parachute 2.5 runtergeladen und auf meinen CS:GO Server hochgeladen.
Hab alles so in die Order hochgeladen wie es angeordnet war addons zu addons, materials zu materials und models zu models.
Desweiteren habe ich die Ordner materials und models auch auf meinen FastDl hochgeladen.

In die server.cfg habe ich folgendes geschrieben:

sm_parachute_enabled "1"
sm_parachute_fallspeed "100"
sm_parachute_linear "1"
sm_parachute_msgtype "1"
sm_parachute_cost "0"
sm_parachute_payback "75"
sm_parachute_welcome "1"
sm_parachute_roundmsg "1"
sm_parachute_model "1"
sm_parachute_decrease "50"
sm_parachute_button "1"




Dieser Fehler wir mir im SM Log angezeigt:
14:34:37: [SM] Unable to load plugin "sm_parachute.smx": Native "BfWriteByte" was not found

Weiß jemand die Lösung ?(
Schöne Grüße und Danke im Voraus!

Broki93

This post has been edited 1 times, last edit by "Broki93" (Mar 6th 2017, 2:52pm)


Broki93

Beginner

  • "Broki93" started this thread

Posts: 2

wcf.user.option.userOption53: Nein

  • Send private message

2

Monday, March 6th 2017, 3:22pm

Close

Wenn jemand den Fehler haben sollte, die beiden Datein im Anhang austauschen und dann läuft es :)

/close
Broki93 has attached the following files:
  • sm_parachute.smx (14.12 kB - 150 times downloaded - latest: Apr 22nd 2024, 11:08am)
  • sm_parachute.sp (20.22 kB - 153 times downloaded - latest: Apr 28th 2024, 7:02am)

Similar threads