Zitat von »"Anubis"«
Zitat von »"Terrorkarotte"«
Es gibt doch das standart Plugin basevotes.smx, das standartmäßig im Plugins Ordner ist.
...addons\sourcemod\plugins\basevotes.smx
sm_votemap
sm_votekick
sm_voteban
sm_vote
Zitat von »" TempletonPeck"«
Doch kann man.
Also ich habs getestet. Das funktioniert nur wenn ich es in die Console eingebe. Ich wollte es eigentlich so haben, dass man in den Chat votekick bzw. voteban eingibt und das dann eine Liste der Spieler kommt wo man den betreffenden auswählen kann.
Geht das auch?? Falls ja wie?
@ TempletonPeck: Du hast ja deinen alten Avatar wieder (bloß mit neuem Hintergrund) NICE right
@ Terrorkarotte: Wer oder was bitte ist ein Lerp?
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Meister
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Zitat von »"rain"«
[Also bei mir funzt die Motd wie vorher ganz normal aber was leider nicht mehr über die motd geht ist das man sounds abspielen kann. Wir haben immer über der Motd den Joinsound abgespielt nur leider funzt das net mehr . Hat jemand da ein kleinen Tipp für mich?
Zitat von »"rain"«
es gibt ein SM plugin: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=632031">http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=632031</a>
Zitat von »"Anubis"«
Ich hätte mal eine Plugin frage
Also ich verwende MM 1.8.2 und SM 1.3.3 auf meinem Server und es läuft alles super. Leider funktioniert aber seit dem Update das Plugin "Players Votes (v1.5.0) Updated Aug 09 2009" (http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=632031">http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=632031</a>) nicht mehr richtig. Bei diesem Plugin kann man eine Zeit einstellen, nachder erst gevotet werden kann. Leider zählt er die Zeit immer wieder runter bis 1 und fängt dann wieder von vorne an. Ich habe auch schon versucht die Zeit auf 0 zu stellen, was auch nicht funktioniert hat.
Funktioniert bei einem von euch dieses Plugin??
Oder mit welchem Plugin habt ihr die Funktionen votekick und voteban realisiert?
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Rootserver vorhanden: Nein
Zitat von »"GeNeRaLbEaM"«
Multi-Core FUnktion beim Client ausstellen, kann auch abhilfe schaffen.
LG
GeNeRaLbEaM
Quellcode |
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1 2 3 4 5 6 |
cl_threaded_bone_setup 1 cl_interp_threadmodeticks 0 cl_threaded_client_leaf_system 1 r_threaded_client_shadow_manager 1 r_threaded_renderables 1 host_thread_mode 1 |
Zitat von »"Jason"«
An optional update for Counter-Strike: Source is now available. Please run hldsupdatetool to receive the update. The specific changes include:
Counter-Strike: Source:
- Fixed a crash that could occur after the bomb exploded.
- Fixed a crash that could occur when attempting to exit the game.
- Changed default values of the following server variables to reflect the increase of the default tick rate from 33 to 66:
- sv_mincmdrate - 10
- sv_maxcmdrate - 66
- sv_maxupdaterate - 66
- Marked 'developer' cvar as cheat.
- Corrected kill/death reporting in gun games. Deaths were not being properly counted in games using instant respawn.
- Marked test_round_winpanel, test_match_winpanel, test_freezepanel commands as cheats.
- Added sv_nowinpanel and cl_nowinpanel options that can be used to disable the win panel that displays the team winner, MVP, and fun fact at the end of a round.
- Clamped ladder dampen values.
- Fixed jointeam cvar so giving it invalid values no longer spams the server console.
- Removed functionality of cl_minmodels.
- Fixed voice indicators to display at all times rather than just after their respective players have come into contact when -alltalk is on.
- Fixed scoreboard to display correct number of SourceTV viewers.
- Adjusted death notices to display under scoreboard.
- Defaulted 'Simplified list' to OFF and made the setting persistent.
- Fixed an issue that could make it appear as if a player already had one or more MVP stars upon joining a server.
- Made text on loading bar more legible.
- Added more materials that were missing for community maps.
Engine:
- Fixed disconnect exploit causing players to be forced off of a server due to an overflowed packet.
- Fixed players being able to start the game using a DirectX level less than DirectX8.
Windows Dedicated Server:
- Added Counter-Strike: Source to the list of games for the dedicated server when running through the Steam client.
An update on the Update
The reason for the recent update was to move Counter-Strike Source (CSS) from the older HL2 version of the Source engine to the most recent version. This brings the CSS codebase in-line with our other games. This resolves long standing issues associated with the older engine and allows us to benefit from features and bug fixes in other source games as they come online, such as improved graphic effects and more accurate hit registration.
During this process we created some unintended side effects, these are bugs. We are actively investigating all reports.
A good example of this is bullet penetration changing on Linux Servers only; not Windows Servers. This was a subtle bug to track down and understand. It has been fixed.
Rest assured we will continue to fix old and new CSS bugs. We want to retain the CSS gameplay experience that you know and love. We would also like to thank everyone reporting bugs and posting constructive feedback. This is an invaluable part of the process.
The CSS Team
Zitat von »"Jason"«
A required update for Counter-Strike: Source is now available. The specific changes are:
- Fixed incorrect stat collection by forcing all dedicated servers to update to the new version
Jason
Quellcode |
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Updating 'Counter-Strike Source Shared Content' from version 77 to version 79 12.21% downloading ./orangebox/cstrike/bin/server.dll 34.01% downloading ./orangebox/cstrike/bin/server.dylib 67.08% downloading ./orangebox/cstrike/bin/server.so 78.40% downloading ./orangebox/cstrike/materials/environment maps/pipemetal001a.vmt 79.13% downloading ./orangebox/cstrike/materials/environment maps/pipemetal001a.vtf 79.13% downloading ./orangebox/cstrike/materials/environment maps/pipemetal004a.vmt 79.22% downloading ./orangebox/cstrike/materials/environment maps/pipemetal004a.vtf 79.22% downloading ./orangebox/cstrike/materials/environment maps/pipemetal004b.vmt 79.31% downloading ./orangebox/cstrike/materials/environment maps/pipemetal004b.vtf 79.31% downloading ./orangebox/cstrike/materials/environment maps/pipeset_metal.vmt 79.68% downloading ./orangebox/cstrike/materials/environment maps/pipeset_metal.vtf 79.70% downloading ./orangebox/cstrike/resource/ui/scoreboard.res 79.70% downloading ./orangebox/cstrike/steam.inf Updating 'OB Linux Dedicated Server' from version 46 to version 47 80.82% downloading ./orangebox/bin/datacache.so 82.21% downloading ./orangebox/bin/dedicated.so 89.46% downloading ./orangebox/bin/engine.so 89.93% downloading ./orangebox/bin/libvstdlib.so 93.19% downloading ./orangebox/bin/materialsystem.so 93.41% downloading ./orangebox/bin/shaderapiempty.so 93.88% downloading ./orangebox/bin/soundemittersystem.so 95.61% downloading ./orangebox/bin/studiorender.so 99.99% downloading ./orangebox/bin/vphysics.so 100.00% downloading ./orangebox/hl2/resource/serverevents.res |
Zitat von »"Terrorkarotte"«
Es gab mal wieder ein Update. Und sofort danach ein Update zum Update. Seitdem crasht der Client, wenn man die Taschenlampe benutzt....
Zitat von »"MadMakz"«
Zitat von »"Terrorkarotte"«
Es gab mal wieder ein Update. Und sofort danach ein Update zum Update. Seitdem crasht der Client, wenn man die Taschenlampe benutzt....
*facepalm* >.< das es so schwer ist im QA testing mal alle default keys zu nutzen <.<
Zitat von »"Fire0815"«
cl_min_t und cl_min_ct funktioniert auch nicht mehr. Mal sehen wann das gefixt wird.
Quellcode |
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Removed functionality of cl_minmodels. |